چاپ افست

چاپ افست نوعی از چاپ است که فایل چاپ مورد نظر را بر روی استوانه یا همان سیلندر گردان به صورت برگردان قرار میگیرد و بعد از آن با فشار به روی کاغذ و استوانه دیگری روی کاغذ چاپ میشود ماشینهای چاپ افست قدیمی تر از سه استوانه تشکیل شده بودند که هر استوانه یک رنگ اصلی شامل رنگ قرمز سبز و آبی را به ترتیب روی کاغذ چاپ میکنند . دستگاه های چاپ افست امروزی و مخصوصا دستگاه های چاپ افست ایران به صورت چهار رنگ CMYK هستند که کیفیت بسیار بهتری را نسبت به نمونه های پیشین عرضه میکند. چاپ افست را برای انواع کاغذ ها و محصولات می توان استفاده کرد از بسته بندی های کاغذی محصولات غذایی و دارویی کارت ویزیت ها کارتن هایی با چاپ رنگی لوازم خانگی برچسب ها و غیره در ابعاد خیلی کوچک تا خیلی بزرگ.

 

چاپ آنلاین

چاپ آنلاین یا چاپخانه آنلاین به خدمات غیر حضوری گفته میشود. که شما بدون مراجعه حضوری، میتوانید سفارش چاپ افست خود را ثبت کنید. در یک دهه گذشته که تب آنلاین شدن در ایران بالا گرفته است. چاپخانه ها نیز به این حرکت پیوسته اند. شما با مراجعه به وب سایت چاپخانه میتوانید نوع چاپ، نوع کاغذ، نوع برش، نوع روکش، وزن و جنس کاغذ مورد نظرتان را انتخاب کنید. و سپس به بارگزاری فایل تصویر بپردازید. تعین نوع روش حمل و نقل از  باربری تیپاکس، پیک موتوری و پرداخت آنلاین نیز وجود دارد.

در ادامه جهت سهولت و مقایسه بهتر شما عزیزان، لیست تعدادی از چاپخانه های افست مطرح ایران را مرور میکنیم. :

 

چاپخانه های آنلاین ایران

چاپ آقا

ChapAgha.com
021-88531300

نمایش وب سایت چاپخانه

مجتمع چاپ ایران کهن

IranKohan.ir
021-88344387

نمایش وب سایت چاپخانه

چاپ متین

Chapmatin.com
021-77624202

نمایش وب سایت چاپخانه

چاپ کهن

kohanChap.com
021-88812728

نمایش وب سایت چاپخانه

چاپ شاپرک

shaparakgroup.com
021-91001703

نمایش وب سایت چاپخانه

چاپ مهراد

نمایش وب سایت چاپخانه

چاپ نقش الماس

نمایش وب سایت چاپخانه

چاپ نقش هنر

Chao-co.ir
021-66900700

نمایش وب سایت چاپخانه

چاپ قاصدک

Ghasedakprint.com
021-36619637

نمایش وب سایت چاپخانه

این لیست جنبه تبلیغات ندارد. و جهت سهولت دسترسی لیستی از تعدادی از چاپخانه های ایران، که عموما خدمات سفارش آنلاین نیز داشته اند تهیه شده است. این لیست به روز رسانی نیز خواهد شد. شما نیز از تجربه چاپ آنلاین خود بگویید. و یا چاپخانه ای را برای تکمیل لیست در کامنت همین صفحه معرفی نمایید.