پست اینستاگرام طرح دیجی کالا

  • کد محصول: 140006
  • ابعاد: 1080x1080 پیکسل
  • تعداد اسلاید: 5
  • رزولولیشن: 72 پیکسل بر اینچ
  • مد رنگ: RGB
  • حجم فایل: 2.5 مگابایت
  • فرمت: psd jpg
  • جهت طرح: افقی
  • تاریخ انتشار: 04 مرداد 1401
تومان 29,000

پست اینستاگرام طرح دیجی کالا

دانلود فایل لایه باز پست اینستاگرام طرح دیجی کالا جهت معرفی خدمات کالا سرویس ها و معرفی شرکت در شبکه اجتماعی اینستاگرام. تمامی تصاویر و متن ها قابل ویرایش بوده و به سادگی میتوانید آنها را تغییر داده و یا بنا به سلیقه و نیاز خود تعداد اسلاید ها را کمتر یا بیشتر کنید. فونت های مورد نیاز در صورتی که نداشته باشید می توانید از قسمت های فونت های سایت به رایگان دانلود کنید.

فایل های موجود در گروه پست اینستاگرام  عموما به صورت پست اینستاگرام با نسبت تصویر 1:1 و ابعاد 1080 در 1080 پیکسل است. طرح ها در تمامی اسلاید ها از یک قالب و المانها و رنگهای مشترک دارند. و شما میتوانید بنا به نظر و نیاز خود از یک اسلاید چند بار استفاده کنید. و یا از تمام اسلایدها استفاده کنید. این کاملا به شما بستگی دارد. با مجموعه قالب‌های آماده پست اینستاگرام پی سی گرافیک، جذب فالوورهای شما با طرح‌های جذاب پست آسان‌تر از همیشه است. چه بخواهید پست های چند اسلایدی ایجاد کنید یا پست های تک اسلاید.

تصاویر چند اسلایدی در اینستاگرام بسیار پر کاربرد است. حتما نمونه های مشابه آنرا دیده اید. این محصول به صورت کاملا اختصاصی و امروزی توسط پی سی گرافیک طراحی شده است. همچنین از نظر سایز و چینش عناصر نیز با توجه به استاندارهای اینستاگرام قرارگرفته است. تمامی لایه ها به صورت کامل و با نام های فارسی گروه بندی شده اند. و همچنین برخی لایه ها مانند عکسها و لوگو ها به صورت smart object طراحی شده اند. به صورتی که جهت جایگزاری عکس ها و لوگو ها تنها با تغییر محتوای اسمارت آبجکت ها به خواسته خود دست میابید.

نکته مهم که باید توجه کنید این است که تمامی فایلها به صورت فایل لایه باز و قابل ویرایش فتوشاپ ارایه شده اند. پس در نتیجه جهت انجام تغییرات به حداقل آشنایی با فتوشاپ نیاز دارید. همیشه به خاطر داشته باشید که قالب های آماده لایه باز علاوه بر اینکه زحمت ایده پردازی و اجرا طرح را از دوش شما برداشته اند. در زمان شما نیز بسیار باعث صرفه جویی میگردد.

هرسوالی که داشته باشید میتوانید از آخر همین صفحه کامنت بگذارید و یا از طریق واتساپ برای پشتیبان سایت پیغام بگزارید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پست اینستاگرام طرح دیجی کالا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *