کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه

کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه
  • کد محصول: 110181
  • ابعاد کارت: 9x6 سانتی متر
  • رزولولیشن: 300 پیکسل بر اینچ
  • مد رنگ: CMYK
  • حجم فایل: 19.4 مگابایت
  • فرمت: psd jpg
  • جهت طرح: افقی
  • لایه اضاف چاپ UV: ندارد
  • تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1402
قیمت: تومان 39,000
درخواست سفارشی سازی با 59 هزار تومان
5/5

کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه

کد محصول جهت درخواست سفارشی سازی

110181

کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه

در اینجا فایل لایه باز کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه را میتوایند دانلود کنید. از این فایل جهت خدمات مرتبط نیز میتوانید استفاده کنید. فایل به صورت لایه باز طراحی شده است. شما میتوانید به راحتی در نرم افزار فتوشاپ آنرا ویرایش کنید. تمامی تصاویر و متن ها قابل ویرایش بوده و به سادگی میتوانید آنها را تغییر دهید. به همراه فونت های مورد نیاز فونت های مورد نیاز را در صورتی که نداشته باشید می توانید از قسمت های فونت های سایت به رایگان دانلود کنید. بعد از طراحی و یا تغییرات مورد نظر خروجی jpg بگیرید. برای چاپ ارسال کنید. در اینجا میتوانید لیستی از چاپخانه های ایران را مشاهده کنید.

 

کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه
کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه
کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه
کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه

 

قسمتی از لایه های این طرح در نرم افزار فتوشاپ. پس از خرید و دانلود فایل میتوانید به راحتی تمام قسمتهای مورد نیاز را بنا به نیازتان تغییر دهید.

 

کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه کاملا لایه باز
کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه کاملا لایه باز

 

طراحی کارت ویزیت

آیا نمی دانید چگونه یک کارت ویزیت طراحی کنید؟ هنگامی که طرح کسب و کار خود را تهیه کردید. پس از آنکه کسب و کار خود را شکل دادید و برندسازی خود را ایجاد کردید. شما همیشه باید آماده جذب مشتریان جدید باشید. راه های زیادی برای جذب مشتری وجود دارد. در این عصر دیجیتال، کارت ویزیت ممکن است آخرین روش تبلیغاتی که باید در نظر گرفته شود باشد. اما تعجب آور است که چگونه این تکه های ساده کاغذ جایگاه خود را در دنیای تجارت حفظ کرده اند. و اگر کارت ویزیت نداشته باشید. ممکن است مشتریان زیادی را از دست بدهید. با کمی جست و جو در اینترنت میتوانید آموزش تغییر فایل های لایه باز فتوشاپ را ببینید.
 و تعداد زیادی کارت ویزیت بی کیفیت وجود دارد. در حالی که این امکان برای هر کسب و کار کوچکی وجود دارد که کارت های خود را با استفاده از نمادهای استوک طراحی کند. و آنها را با قیمت یک ساندویچ از یک چاپخانه آنلاین سفارش دهد. نتایج چندان چشمگیر نخواهد بود.
در صورتی که با ویرایش فایل مشکلی داشتید کافی است با پشتیبانی تماس بگیرید. با امکان smart object میتوانید ویرایش را خیلی سریع تر انجام دهید. تا ویرایش در کمترین زمان و بسیار ساده انجام شود.
شما می توانید با کارت ویزیت بسیار خلاق باشید. رنگ و بافت واقعاً می تواند به برجسته شدن کارت ویزیت کمک کند. اما به یاد داشته باشید که اندازه های “استاندارد” به دلایلی استاندارد هستند. کارت ویزیت باید به راحتی در جیب، کیف پول یا سازمان دهنده قرار گیرد.
محصولات مرتبط
کارت ویزیت پوشاک بانوان
کارت ویزیت شال و روسری
کارت ویزیت گالری فرش و موکت
کارت ویزیت لایه باز بتن آماده
کارت ویزیت بیمه ما
کارت ویزیت عطر و ادکلن
کارت ویزیت پوشاک
کارت ویزیت شال و روسری

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارت ویزیت

کارت ویزیت ابزاریست که ما برای برقراری ارتباط و شناساندن خود و یا شرکت و کسب و کار خود به دیگران برای ایجاد روابط متقابل از آن استفاده میکنیم. طراحی کارت ویزیت اگر به خوبی انجام شود میتواند تاثیرات شگفتی روی کسب و کار ما داشته باشد باشد. به همین خاطر مدیران شرکت ها و موسسات یکی از اصول اولیه مارکتینگ خود را با چاپ کارت ویزیت شروع می کنند. این مدیران می دانند که هر چقدر کارت ویزیت حرفه ای تر طراحی و چاپ شده باشد می تواند معرفی شرکت را برای آنها راحت و راحت تر کند.
در فروشگاه فایل P30Graphic به آرشیوی از طرح های لایه باز کارت ویزیت ایرانی و دسترسی دارید. تمامی فایلها کاملا به صورت لایه باز و قابل ویرایش با فتوشاپ می باشند. به سادگی میتوانید پس از دانلود قایل مورد نظرتان آنرا ویرایش کرده و جهت ارسال به چاپخانه خروجی مناسب تهیه نمایید.

چاپ کارت ویزیت

هنگام ارسال به چاپخانه به مواردی باید دقت کنید:

  • ابعاد فایل و سایز مورد نظر جهت چاپ
  • مرجین یا همان رعایت فاصله امن از حاشیه کار
  • فرمت رنگ فایل (CMYK/RGB)
  • رزولیشن

مرجین

به فاصله دادن محتوای مهم روی کارت از حاشیه می باشد که در کارت ویزیت ها معمولا از هرطرف 3 میلیمتر در نظر گرفته میشود. علت هم آن است کارت ویزیت ها هنگام چاپ همگی روی یک صفحه بزرگ چیده و چاپ می شوند و پس از چاپ توسط تیغه برش داده می شوند. در هنگام برش ممکن است کمی تیغه جابجا شودُ و اگر شما نوشته های اصلی روی کارت را از لبه ها شروع کنید احتمال رفتن زیر تیغ برش را دارد. به همین منظور بهتر است شما در طراحی خود این فاصله را رعایت نمایید.

فرمت رنگ

منظور از فرمت رنگ همان استارد چاپ سه یا چهار رنگ در پرینترهاست.

رزولیشن

رزولیشن به تراکم نقاط رنگی در ابعاد مشخص را میگویند. مثلا: 300 نقطه رنگی در هر اینچ مربع که به اختصار اینگونه نوشته میشود: 300dpi (dot per inch)

جهت مشاهده تعدادی از چاپخانه های معتبر ایران که سفارشات آنلاین نیز دریافت مینمایند اینجا را کلیک کنید.